Escapada ideal a La Vall de Boí: esquí, romànic i wellness

Aquest cap de setmana em mereixo una escapadeta de cap de setmana per gaudir de l'esport d'hivern per excel.lència: l'esquí. Si a això li afegim la possibilitat de gaudir d'una estona de relax en un spa de luxe , i un toc cultural visitant les esglésies més importants del romànic català, la destinació perfecta és la Vall de Boí. M'encanta! Situada a la Alta Ribagorça, al Pirineu català, i amb la seva estació, Boí Taüll Resort, s'ha convertit en una de les destinacions ideals per a la pràctica de l'esport d'hivern de les celebrities.

Després d'una jornada esgotadora em relaxo al Balneari de Caldes de Boí o a l'Spa Augusta, on puc gaudir d'una àmplia oferta de serveis de wellness i de les més modernes instal.lacions SPA. El meu favorit és el Cacao Experience, un tractament corporal a base de xocolata i massatge relaxant que fa de delícies de qualsevol. Per rematar la tarda, un anti-age facial em deixa la pell ideal.

Finalment, no oblideu la part cultural; la bellesa de l'estil romànic de les esglèsies de la vall és excepcional, especialment Sant Climent de Taüll. En resum: una escapadeta ideal per tornar a l'oficina renovada!








Balneari de Caldes de Boí




Sant Climent de Taüll

Comentaris